۱۳۹۳/۰۹/۲۱

خیلی خوبم

سلام خوبی

یه مدت شده بود کارم عجله  عجله تو همه چی زود صبح بشه زودتر شب بشه زودتر این فیلمه تمام بشه زودتر این کتاب تمام بشه زودتر برسم زود تر بخوابم زودتر این داستان صوتی دو دقیقه ایی تمام بشه زمان چین بخوره فقط یک جا متوقف بشه حتی اون یک جایی که متوقف میشد می خواستم زود تمام بشه چرا این جوری بود نمی دانم

بارها بارها به خودم گفتم آخه فرشته جان قربون قد و بالات برم وقتی این داستان دو دقیقه است دو دقیقه است نه کمتر میشه نه بیشتر آروم باش آروم باش چرا هنوز دو ساعت مانده به زمانی که برم جایی تقریبا آماده شدم فقط جلو خودم را گرفتم مانتو تنم نکردم اما موها شونه شده دندان ها مسواک شده خوردن مایعات و هر نوع خوردنی مایع آور برای خودم ممنوع کردم
مثلا وقتی می خواهم برم سینما خب دو سه ساعت قبل آب نمی خورم اصلا دلم نمی خواد مثانه ام وسط فیلم اذیتم کنه رفتم فیلم تماشا کنم نه این که مثانه ام را نصیحت کنم خودت را نگه دار اذیت نکن درست رفتار کن می خواهم از فیلم لذت ببرم نمی خواهم وسط فیلم پاشم برم بیرون هیچ وقت به خودم نمی گم پول دادم پس باید حتما بشینم اینجا ( برای دیدن فیلم ها پول نمی دم پسر دایی محترم و خوبم از من پول بلیط را نمی گیره)
وقتی میری سینما برای دیدن فیلم میری برای این که از دیدن فیلم لذت ببری  وقتی میری باغ وحش برای دیدن حیوانات میری برای این که چهار تا حیوان ببینی از طبیعت لذت ببری نمی دانم طبیعت زنجیری هم لذت داره  یا نه - وقتی میری شهر بازی برای این که از بازی ها لذت ببری  هیچ کی یه اس لحه کنار سرم نگذاشته زود پول بده مجبوری پول بپردازی حالا برای چیزی که پول دادی حالا ول پرداخت کردی زود باش همه ی بازی های شهر بازی را باید بری حتی تونل وحشت مسخره اش را  -
بابای بزرگوار می فرمایند هر چی مفته ممکنه واقعا کوفته پس با احتیاط جوانب این چیز مفت را بسنجید
آن هایی که چون پول دادن برای یک کاری پس باید انجامش بدهند زیاد درک نمی کنم
اما خودم را درک می کنم خیلی زیاد هم خودم را درک می کنم این خوبه آدم خودش را کاملا بشناسه خیلی خوبه منم خوبم
وقتی میرم سینما برای این که از دیدن فیلم لذت ببرم  باید پول بلیط را داد وقتی می خواهم از اتوبوس سواری لذت ببرم باید پول بلیط داد وقتی می خواهم برم دانشگاه درس بخوانم از درس خواندن لذت ببرم اتوماتیک وار باید هزینه دانشگاه را داد  وقتی می خوام برم شنا کنم شنا یاد بگیرم از آب تنی لذت ببرم می دانم که باید پول هزینه کلاس شنا را داد
سینما میرم برای دیدن فیلم نه برای دیدن آدم های تو سینما - شنا میرم برای شنا کردن نه دیدن  آدم ها  از شنا کردن لذت می برم و به پولی که دام اصلا فکر نمی کنم اون تمام شده است برای من
البته ممکنه با یک دوست خوب قرار بگذارم  برای دیدن یک فیلم خوب هم دوستم را ببینم  هم فیلم ببینم
همچین جمله هایی 100 درصد اتفاق نمی افته ممکنه یک روز یک نفر یک اس لحه بگذاره گردنم بگه مجوری تو همه رشته های المپیک شرکت کنی قبلشم باید پول تمرین هات را بدی
انقدر نگید پول دادی  - من با آنچه که شما فکر می کنید کمی بیشتر فرق می کنم
صندلی هاتون ا جلوی در نگذارید  دقیقا مقابل در    شما این صندلی ها را گذاشتید دیگران بنشینند کسانی که روی این صندلی ها می نشینند برای نشستن است نه برای  برای دیدن شما همچین موردی شامل منم میشه  اگر روی صندلی کیفم را می گذارم میشینم برای دیدن شما نیست  علم غیبم ندارم بدانم شما تو اتاق روبرو هستید درم یک کوچولو نیمه بازه  چرا اون یک نفر فکر میکنه من می خواهم شما را تماشا کنم فیلم سینمایی یا سریال نیستید شما انسان هستید با همه ی خوب و بدتان یک انسان قابل احترام انسانی که فرشته ها جلوی پایتان سجده رفتند
یه عمره از وقتی بچه قنداقی بودم پدر و مادر م تفکر مثبت داشتن  و این که چه جوری مثبت به زندگی نگاه کنیم و این که هیچ گاه تو زندگی ناامید نشیم  آموخته اند من در این مورد شاید وقت گاهی نیاز به یادآوری داشته باشم نه نیاز به آموزش مقدماتی و شروع اولیه تدریس امید داشتن
یه کلاس عکاسی میرفتیم یه روزگاری آقاهه می خواست  عکاسی درس بده با آشپزی قاطی می کرد کلاس هم پر از خانم بچه دار و خانه دار و شوهر دار و در آستانه ی خانه بخت .....  حدس بزنید این کلاس چه جور کلاسی بود
هیچ دوست ندارم جایی مزاحم یادگیری کسی باشم  همین
یه جمله ایی را شنیدم شبیه این
منم منم شیطون فرشته البته قبلش شیطون فرشته در میزنه
                                  شیطون فرشته: تق تق تق
                                   یه بچه :کیه کیه
                                  شیطون فرشته : منم منم شیطون فرشته
                                  یه بچه : کیا را می خوای
                                 شیطون فرشته: بچه ها رو  می خواهم گولتان بزنم

شاید تو این قطعه  بزرگتر بچه ها پشت در بوده نمی دانم

اما من اون شیطون فرشته نیستم  شما هم اون بچه نیستید که گولش بزنم (گولم نزن)
حرف آخر حساب حسابه چه حسابه سوپر سر کوچه باشه چه حسابه قیامت باشه
گاهی انسان ها یادشون میره گوشه ی پولشون پاره است یا این که به جای یک اسکناس 1000 تومانی  یک اسکناس 500 تومانی
پاره و بقیه اش هم سکه  دارند

 این که من خوبم مثل   فحشه برات
 پس

خوبم،
خوب گوش کن خوبم، خوبم خوبم خوبم خوبم خوبم خیلی خوبم  خوب

هیچ نظری موجود نیست: