۱۳۹۲/۰۱/۱۰

این شب ، از رویای تو رنگین شده

سلام خوبی


سال 1392 خورشیدی شروع شده
 
 عیدتان مبارک
 
انگار  این سال نود و یک کش آمده  کشیده شده توی این سال نود دو برای من
نه این که سال نود و یک سال بدی بود  سال خوبی بود  بد نبود
خدا را شکر می کنم  چند تا خبر خوب از طرف اطرافیانم شنیدم 
اما من در مورد اتفاقات خوبی که اطرافیانم در آن نقش داشتند صحبت نمی کنم  من فقط فقط در مورد خودم صحبت می کنم
من نتوانستم توی سال نود و یک -یک نقاشی بکشم  یا یک نوشته ی خوشگل بنویسم  
 
 
 از یک  دوست  تشکر می کنم  دوستی پر انرژی ، پر تحرک    با فکر خوب و منظم هر موقع می بینمش یا به او تلفن می کنم  وجودم را پر از انرژی  می کند او مثل یک خورشید است زندگی بخش و پر حرارات با بودن او طلوع شکل می گیرد درخت ها رشد می کنند و بلبل ها می خوانند   کنار هم دو وجود متفاوت و متضاد از هستیم  او یک روز و من یک شب پر از ستاره  ، که جای  ستاره هایم  را نمی دانم کجاست   شبی که با آمدنش بلبل ها سریع می روند  بخوابند  یک شب درهم و برهم شبی که دلش می خواهد  یک خواب راحت داشته باشد به راحتی آن وقتی که سر جلسه ی امتحان خوابش برد  .
 دیشب یک رویای کوتاه دیدم قد یک سلام  کوتاه   رویای یک سلام کوتاه یک رویای رنگین    که شاید توی بیداری اتفاق نیافتد
 
 
سال خوبی داشته باشید
 
 
آخرین مطلب این وبلاگ هست حالا حالا ها ....... شاید بعدها دوباره آمدم توی این وبلاگ  بنویسم
 

هیچ نظری موجود نیست: