۱۴۰۱/۰۵/۱۱

هر سپیده مرا صدا بزن

یک کاسه سوپ برای فرشته 
۱۱ مرداد ۱۴۰۱
واکسن کویید ۱۹ را کامل بزنید و از ماسک استفاده کنید 
سه روز هست سوپ را پیچوندم مادر عزیز قبل از رفتن در یخچال باز کرد و گفت ببین این ها رو و دونه دونه مواد لازم را برای پخت سوپ نشون داد 
گفتم باشه باشه باشه باشه 
و خواهر عزیز کمپوت آناناس و آب میوه و ...آورده 
بخور قوت بگیری 
سه روز هست که سوپ بی سوپ من خندون سیب زمینی سرخ می کنم ماهی سرخ می کنم ...
امروز دارو هام را دوباره چک می کنم چقدر دیگه مانده تمام بشه دو تا ورق قرص ادامه داروهای خیلی قبلی داروخانه به من نداده یا دکتر ۵رامپش کرده بنویسه یک ورق قرص که دکتر گفته بود قبل از خواب مصرف کن ناپدید شده هر چی گشتم پیداش نکردم 
و توی نسخه یک دارو نوشته که اصلا روز و ساعت استفاده ازش با نسخه یکی نیست آیا داروخانه اشتباه کرده آیا دکتر اشتباه کرده آیا من اشتباه کردم ؟
آیا؟ اصلا کدام دارو هست.
با یه خانم دکتر مهربون فامیل تماس می گیرم 
سلام مریم 
فرشته ام 
سلام خوبی
سوال دارم 
یه دارویی هست 
چه جوری باید مصرف می شد و کی
دکتر یک چیز دیگه نوشته من یه جور دیگه مصرف کردم 
چه جوری هست عوارض چه جوری هست ؟ الان درمان جواب داده یا نه ؟
خانم دکتر می خنده طبق دستور دکتر انجام بده دکتر درست نوشته داروخانه اشتباه کرده منم اشتباه کردم نسخه واضح نوشتم من اصلا نگاه نکردم این دارو تمام شد عوارض 
و خانم دکتر خوش خنده بلند تر می خنده عوارض این هست که همه چی رو صورتی می بینی شده شده شده دیگه چیزی که شده شده
 می خندم  
ببین داری می خندی یعنی داری خوب میشی 
اثرات کوویید ۱۹ هست یکی از عوارض بد اش فراموشی هست 
خانم دکتر می خنده خوش خنده و بلند میگه صدات خوبه حالا حالا ها هم که مشنگی شده دیگه چیزی که شده شده 
دکتر بهم گفت دارو هات را به دقت بخور طبق دستور 
این یه کار ساده هست چرا هیچی جور در نمی یاد
این ترانه امروز هی داره دور دور می زنه 
یه روزگار یه وقتی
نه غصه بود نه سختی
میشد نشست تو آفتاب
در سایه درختی

میشد نوازشی کرد
ز عشق ستایشی کرد...
تلویزیون یک خانم خواننده عرب را نشان می دهد 
که با ترانه هایی خوانده برای سرزمین اش و عاشقانه های آرام داستان زندگی اش هست کجا متولد شده کجا زندگی می کنه و برای چه خاک و آبی ترانه می خواند خانمی را نشان می دهد که ایستاده روبه روی چند سرباز قد بلند تصاویر از یک سرزمین دور هست 
خانمی که ترانه می خواند صدای سرزمین هست 
صدای زیبایی داره 
تصاویر تلویزیون طلوع یک سپیده را نشان می دهد 
و خانمه خواننده که ایستاده و به طبیعت سرزمین نگاه می کند من عربی نمی دانم کلمه بریده شاید 
اما آفرین به تصویر بردار آفرین به کارگردان تصاویر حرف می زنند 
من به طلوع سپیده و طلوع های سپیده های دیگه فکر می کنم دو روز دوباره سرفه هام برگشته اما کم 
سپیده های بعدی را خواهم دید آیا من سپیده خواهم شد در سپیده هایی که طلوع می کنند آیا تو مرا خواهی دید 



هیچ نظری موجود نیست: